Samsung Smart TV "Smart Hub güncelleniyor" sorunu kesin çözümü

 Merhaba, başıma gelen bir sorunun sizin çözüme ulaşabilmeniz için anlatmaya çalışacağım. 

Çözüme geçmeden önce kanala abone olmamış izleyicilerin abone olarak destek olmalarını rica ediyorum. Video faydalı olursa video sonunda beğenmeyi unutmayınız.

Videoda kesinlikle sponsorlu bir anlaşma yoktur. Teknoloji kanalımızda teknoloji şirketlerinin isimlerini paylaşmaktan çekinmiyorum. İyi veya kötü tüm bildiklerimi sizlere aktarıyorum. 

Öncelikle sorunumun sebebini anlatayım. 

Ben Turkcell SüperBox kullanıyordum. 2 yıllık anlaşmam bitti ve fatura artışı yüksek olduğu için değiştirmeye karar verdim.

Yeni taşındığım evin altyapısının 16 mbps desteklediğini öğrendim ve Sınırsız SüperBox fiyatlarını duyduktan sonra TürkTelekom sınırsız internet avantajlı geldi :)

TürkTelekom’a geçmiştim ve üzerinden biraz zaman geçtikten sonra Samsung Smart TV de bulunan uygulamaların televizyonu yavaşlattığını düşünerek televizyonu komple sıfırlamak istedim.

İzlediğim birkaç videodan sonra televizyonu sıfırladım tüm kanallar geldi fakat internet bağlantısı olduğu halde televizyona hiç bir uygulamayı indirip kullanamadım.


Ekranda gördüğünüz gibi “Smart Hub güncelleniyor. Lütfen yeniden deneyin.” Yazısı ile karşılaştım.

Türk usulu kapat aç yaptım ama düzelmedi :)

Baya araştırdım ilk gün bulamadım. İkinci gün dedim belki güncellenmiştir tekrar gireyim ama yine aynı.

Bende Samsung müşteri temsilcisini aradım. Tv arızası ile ilgilenen birime aktarılmak için biraz çaba sarfettim ve sonunda bağlandım.

Müşteri temsilcisinin benim sorunumu anlaması kısa sürdü büyük ihtimal bu sebepten arayan çok olmalı.

Birkaç işlem yaptık ama onlardan kaynaklanmıyormuş ben size sorunun çözümünü anlatayım.


TürkTelekom mobil uygulasını indiriyoruz.

İşlemler menüsüne geliyoruz.

Güvenli interneti tıklıyoruz.

Profil bilgilerime tıklıyoruz.

Profil düzenleme butonuna tıklıyoruz.

Standart profili seçerek onaylıyoruz.

İşlem bu kadar basit :)

Sorun TürkTelekomun aile interneti olmasından kaynaklanıyormuş. Smart TV olan bir televizyonda Standart profil kullanmamız gerekiyormuş :)

Test ettik, onayladık.

İnternette olan yazı veya videoların hepsi gerçek sonuca ulaşmıyor. 

Bu kanalda bulunanlar kesin çözüm videolarıdır. Kanalın kalitesine güvenerek abone olabilirsiniz.

Videoyu hala beğenmediyseniz beğenerek ve yorum yazarak desteğinizi gösterebilirsiniz.

YouTube Can Net Teknoloji

2 Yorumlar

Daha yeni Daha eski